Lajme Shqip e Mërkurë, 08 Gusht 2012 12:08

Një hulumtim i realizuar së fundmi ka konfirmuar se njerëzit të cilët konsumojnë kafe janë më pak të rrezikuar që të sëmuren nga sëmundja e Parkinsonit.

Autorët e studimit thonë se dy filxhanë kafe në ditë, dukshëm mund të zvogëlojnë simptomat që lidhen me këtë sëmundje.

Shkencëtarët pranë Universitetit McGill në Montreal, ku është realizuar studimi, rekomandojnë që të mos teprohet me kafe dhe të mos pritet shumë efekt nga ajo, pasi ajo luan vetëm rolin e një parandaluesi të lehtë.

Studimet e mëparshme kanë treguar, po ashtu, se kafeina ka efekt edhe në parandalimin e sëmundjes Alzheimer.